sobota 31. května 2008

Poslední chvíle v Metz

Dnes Vám píšu už z Prahy. V posledním měsíci mého Erasmus pobytu se stala spousta věcí a tak nějak rychle a překotně - počínající oslavou mých 22. narozenin (ano už jsem tak stará:), následným osudným výletem do Colmaru, kdy se mi porouchalo auto v pohoří Vosges, zkouškami, papírováním, návštěvou tatíše s přítelkou Miluškou a synem Kubou, odjezdy mých kamarádů a srdcervoucí byebye party, po úžasný poslední týden a obrečený odjezd. Auto jsme museli nechat ve vesničce v horách a dojet do Metz v 7 lidech v Honzově autě, já jela v kufru, no prostě adrenalin. Kdyby tam tenkrát Honza nebyl, tak to byl pěknej průšvih (Honzo vidíš jak si toho vážím a nenaříkám na Tvou GPS). Nakonec se ukázalo, že to byl banální problém s termostatem…zaplatila jsem ve Škoda servisu 15 eur a bylo to OK, jen docela dost starostí kolem. Během tátovy návštěvy jsme společně byli v Lucembursku a v Paříži, taky v celkem rychlým rytmu…ale obecně se tátovi, Milušce i Kubovi pobyt líbil. Pak začalo trpké loučení naší Erasmus grupy. Kdo jste viděl film Erasmus (l’Auberge espagnole), tak je to fakt pravdivý. Nakonec jsem Češka ale zároveň částečně Francouzska, Slovenka, Polka, Němka, Španělka, Maročanka… Devět měsíců jiného života skončilo, byla to fakt kupa zajímavých zážitků, jsem sice ráda, že jsem doma, ale zároveň strašně smutná, že už to skončilo. Navíc mi tam zůstal někdo, na kom mi záleží. Jean-Brice už se mi stýská!

Oslava mých 22. narozenin

Luxusní grilovačka pod dálničním mostem...připravili Poláci Ela a Witek, nečekaně perfektní příprava a organizace celé akce!

Luxusní výběr vynikajíchích pokrmů!

Vřelá atmosféra

Kamarád Abdel a já

Stephane a Abdel

Jiná akce na trávníku u řeky

Když odjížděla Florine


Jak jsme jedli šneky

Moje porouchané auto v horách Vosges...snažím se ho přemluvit, aby přestalo vařit:)

Tatíš a jeho přítelkyně Míla

Tatíš a já

Jean-Brice a já:)

Jean-Brice

Žádné komentáře: