sobota 5. dubna 2008

Výlet do Sarrebrucku, konference v Lucembursku a tak

Tak jsme byli s autíčkem na výletě těsně za hranicemi s Německem v městečku Sarrebruck ve složení 3 Češky a Španělka. Celkem fajn projížďka, no a taky nás to výletování autem stojí podstatně méně než vlakem. To bylo o velikonočním víkendu, na pondělí nám potom nečekaně začalo sněžit, takže plánovaný výlet byl odsunut na neurčito.
Minulý víkend jsem byla na konferenci na lucemburské obchodní komoře. Mou hlavní motivací bylo hledání stáže, jelikož to bylo hlavně o setkání firem a studentů, podobně organizováno jako "Career Days" v Praze. Byla to poměrně luxusní záležitost, představte si obchodní komoru v Lucembursku plus účast kolosálních firem jako PWC, KPMG, všechny možný banky...Trochu jsem si s autem zabloudila než jsem tam dorazila, ale podařilo se. Teď je otázka, jestli z těch mých pohovorů něco bude, každopádně to bylo zajímavý.
Taky jsme byli na takovým menším koncertě místních mladých talentů v baru Comedie, celkem jsme se pobavili.
No a v současné době kujeme plány na dvou týdenní prázdniny začínající 12.4. Naplánovali jsme si cestu na jih Francie...složení 3 Češky, 1 Němec a auto značky Beruška.
Ale abyste si nemysleli, že tu jenom výletujeme a chodíme na koncerty, tak se zrovna taky dost učíme. V úterý mě čeká zkouška z finanční analýzy, tak si dovedete představit, že je to fakt zabíračka.

Obchodní komora v Lucembursku

Erasmova ulice

Povšimněte si nápisu Evropský účetní dvůr-v češtině(3. vlevo)

Budova Evropského účetního dvora sousedící s lucemburskou obchodní komorou

Mira a její kasička...na koncertě vybírala vstupné

Mladí talenti

Tilo a jeho pivčo:)

Stále nové zkušenosti

Další mladí talenti...tyhle byli nejlepší




Sarrebruck ... Ludwigskirsche


Hospoda u Tintina

Kdo mě zná, tak ví, že jsem si to prostě musela vyfotit:)Biobiobio

Zámek v Sarrebrucku

Naše výprava....zleva 3 Češky: Terka, Katka, já a Rocio - Španělka


Hrad ve Forbachu...již na francouzké straně hranice

Žádné komentáře: